dissabte, 1 de juny del 2013

Els meus preferits


                     
                    
                 

           28 de Maig    


Benvinguts a la meva primavera blanca plena de racons i detalls

Sempre m'ha interessat la decoració, i quan he tingut la oportunitat de posar la meva afició a la pràctica he gaudit de moments molt especials.

Quan he hagut de fer qualsevol cosa relacionada amb la decoració, un racó, una jardinera, un gerro, parar una taula especia, etc.,  ha estat tant gratificant  que en la meva propera vida m'agradaria dedicar-me a aquest món tant apassionant.

Per això, animada per les meves amigues, us aniré mostrant les  petites coses que he fet i que faig, tant de decoració com de jardineria.  

Estic en un lloc privilegiat prop de la muntanya i ara que estem en   primavera cada dia és un espectacle, per això començaré  per les plantes i les flors un altre de les meves debilitats.


Aniré exposant coses que fan que una casa sigui una llar i es noti que  està feta amb carinyo.


Una de les meves preferències és el color blanc i en flors ho trobo tan elegant, que és un element decoratiu que fa que qualsevol espai sigui molt més atractiu.


EL RACÓ DE LES PLANTES 

Les plantes integrades en ambients d'interior poden   crear espais romàntics, com ara aquesta




                            


    rosa de jardí que em fa somiar en un lloc que pot estar en qualsevol indret del món.


     Aquesta Spiraea cantoniensis és un arbust resistent al fred i per això viu molt  be  en llocs freds com  Vallvidrera, ara està en tot el seu esplendor.





    Aquest és un altre racó del jardí amb un esplèndid Jasminum polyanthum, aquesta planta és  una trepadora de fulla perenne. Les flors són estrellades delicadament perfumades amb un  efecte espectacular, ja que és blanca quan floreix i rosa quan esta tancada. Les fulles de color verd fosc    li atorguen un valor ornamental durant tot l'any.


   
RACONS BLANCS


     Aquesta, per mi és la planta primaveral per excel·lència, quan poses un pom de margarides, alegres qualsevol espai, dónes llum i alegria.



   

 També està aquest tipus de margarida al peu d'un arbre es com una catifa blanca





 Doroteantus, Margarita de Livingstone,                    Mesembriántemo, Alfombra mágica

                        
En un test d'exterior, una altra planta que és molt decorativa és la petúnia. Hi han de molts colors; vermelles, fúcsies, grogues, blaves, combinades de dos colors… jo la trobo molt delicada, en qualsevol finestra os quedarà molt be, Barcelona necessita flors...






Aquest es un altra tipus de test dins de casa en un test com aquest pots fer una combinació de plantes com aquesta: una hortènsia i un pothos





Les plantes i les flors donen molt de joc per decorar un racó, una taula o posar un detall de primavera en qualsevol habitació. Aquest,  jo el vaig fer servir de centre de taula per un sopar, esta fet amb pètals de roses antigues, aquesta esta liofilitzada, ja sabeu que les flors que es posen en les taules no  poden despendre olors que confonguin la olor del menjar ademes podria molestar als comensals.

                                 




Aquest  me'l van regalar els meus fills pel meu aniversari. A què és maco? i queda bonic en qualsevol tauleta o com a centre de taula.








   Amb roses com aquestes les podeu fer vosaltres mateixes



    
   Com veureu són coses fàcils de fer,  espero que  us  animeu a fer-les.
                                 
                             
       
28




    













I


3 comentaris:

  1. Visca el blanc i visca les persones que saben utilitzar-lo.
    Gràcies per les teves idees, són d'una gran elegància.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Les margarides semblen senzilles, però ben posades queda espectacular...Felicitats pel blog ! Olga

      Elimina
  2. Es preciós Júlia.

    Teresa

    ResponElimina