dijous, 1 d’agost del 2013

LA MEVA CABANA







Avui dedico el  bloc als "hobbies" Segons el psicolegs, els  hobbies o aficions permeten , que  la persona pugui desconectarse de la rutina diaria, i disminueixen els efectes d'alguns transtorns comuns com l'estrés, el sedentarisme, la soletat,  entre d'altres. Tots tenim aficions o hobbies






Ara veureu  a on  desenvolupo jo els meus. No és un hotel ....




És una cabana  situada en Vallvidrera i si us fixeu en el paissatge,  també semblaria que està en qualsevol poble de muntanya, i no a 3km de Barcelona.







a on se sent els ocells, passejan els caballs i alguna que altra nit ens visiten els porcs sanglars...





Te una part ZEN...




A les mascotes els hi agrada custodiar-la ...






Aqui guardo records com aquesta cadira de quan era petit el meu fill Christian quan no arribaba a la taula ara ha crescut i ja te 20 anys.



Cosas que me entretenen i m'apasionen com les manualitats i les plantes...




Benvinguts a la "Rue de la Brasserie"





Aquesta  és una cabana de 2 x 3 m. mi  petita sala d'estar...



Aquest és el racó de la lectura, aqui guardo els meus llibres, una biblioteca molt femenina o millor dit molt personal



Tambe guardo petits tresors, de compres que he fet en alguns dels meus viatges...




Aquest sofà està  molt be per aillar-se  amb un bon llibre, cosa que a vegades s'agraeix



A l'hivern aquest racó simula la llar de foc i encenc les espelmes amb tot tipus d'olors, lavanda, canyella, depen de la estació de l'any i del moment





Aquest és el racó de la pintura un altra afició tot i que ultimament la tinc una mica oblidada





Aquesta caseta-cabana la vam construir pels meus fills, quan eren petits era el lloc on jugaven amb els playmobils i altres joguines, és tota de fusta i quan la vaig restaurar per mi, la vaig pintar de blanc (suposo que a estas alçades ja sabeu que el color blanc, es el meu color favorit)   i vaig deixar el sostre del color que era abans per recordar la seva etapa anterior.



Tambe guardo aquest cavall de fusta comprat en un viatge en el rastro de Madrid (és un mercat que es posa els diumenges en el barri la latina, embajadores),  li vem regalar al meu fill Dimas pel seu  sisè aniversari




 Aqui tinc l'escritori a on guardo algunes fotos especials i miro les meves revistes, fins i tot tinc una televisió petita per veure els meus programes favorits també guardo alguns regals amb molt valor per mi.




Ara que ja heu vist  la meva cabana dels hobbies,  us ensenyaré una a on si voleu podeu passar un dies de relax.






Sabeu que existeixen cabanes a d'alt dels arbres?
si, si com les que veiem en les pelis americanes, i a on podem pasar uns dies de relax? 

Com a l'estiu mirem llocs especials per pasar les nostres vacances la setmana passada us vaig parlar d'un hotel que queda una mica lluny pero aquesta setmana us ensenyo un, que  el tenim aqui a prop, mireu

és maco oi?? no, no us espanteu no dormireu aixi, pero si a d'alt d'un arbre i en plena natura






És una forma d’allotjament rural alternatiu es diu "cabanes als arbres"



 l’estar penjades als arbres, les cabanes no disposen d’electricitat ni aigua corrent. Per això, a una distància raonable, hi ha un centre de serveis complementaris.





El mas està equipat amb pàrkingrecepciómenjadorsala d'estar,  dutxespiscina i jardí.





l’interior, un niu càlid i rústic però alhora confortable





l’exterior,una terrassa per poder apreciar i gaudir del paisatge, i alhoradegustar un esmorzar en contacte amb la natura.



La terrassa de 10 m2 està pensada com a espai de repòs i de relaxacióamb l’objectiu d’aprofitar al màxim el medi forestal  i les vistes exteriors al Montseny 





Recons genials a on gaudir de la natura i fer una cura antiestres





 

L’esmorzar es pren a les cabanes i es facilita amb una cistella. D’aquesta manera s’aprofita al màxim la tranquilitat del matí i la situació privilegiada, tot escoltant el cant dels ocells i gaudint de la seva proximitat.



Diuen que para que la lectura doni els seus millors fruits, s'ha de fer en ambients relaxats i tranquils, que invitin a la concentració i que permeti que la persona s'oblidi de tot allo que li envolta i se sumerja en la historia que esta llegint.

El lloc que us he proposat invita a tot això i ara us recomanaré un parell de llibres que vaig llegir i em van agradar, un molt divertit i l'altra de lectura agradable, fàcil, amena, senzilla, bonica, curiosa, especial... i en un jardi vora el mar.



Segur que qualsevol d'aquests llibres us farà gaudir de bons moments.



Heu pensat alguna vegada com ens veuen els extraterrestres? Com penseu que interpreten la nostra societat? Això és el que ens conta Eduardo Mendoza en el seu llibre Sense notícies de Gurb.


La interacció amb els que es va trobant el protagonista en la seva recerca de Gurb serà el que l’autor emprarà per descriure d’una manera satírica i molt divertida la societat en què vivim, a vegades molt absurda, tant que necessitam que algú d’un altre planeta ens ho fassi veure.



Jardí vora el mar, de Mercè Rodoreda

Jardí vora el mar narra la història de la família Bohigues a la seva casa d’estiu durant un període de sis anys a través dels ulls d’un jardiner.


Espero que us hagin agradat les meves recomanacions d'aquesta setmana

I un cop acabat de fer el borrador d'aquest bloc es la tarda  i cau  una calor de justícia  necessitava una beguda refrescant


                                     

I dit i fet: i en un moment vaig preparar aquest batut facilíssim. 

Aquí teniu la recepta

Ingredients: (per un got generós)

  • 2 rodanxes de pinya natural
  • 1/2 got de “Seven-up Light”
Preparació: 

Triturar la pinya amb la batedora. Afegir el Seven-up i remenar bé. Prendre ben fresc de la nevera.

Ens veiem la propera setmana!!!

5 comentaris:

  1. M'HA ENCANTAT LA TEVA CABANA JULIA... realment tens un gust exquisit i el teu BLOG te el nom mes acertat EL RACÓ DEL DETALL li va a la perfecció.
    M'agradaría poguerte seguir poden rebre els teus nous post al meu email; pero no he vist la manera de fer-ho. Ho pots afegir? perque aixis es mes facil entrar de tant en tant ja que sou tants cents de personas que es dificil donar cap a tots a no ser que t'arrivi l'avis per correu i t'ho recordi.
    UNA ABRAÇADA I SEGUEIX TAN PLENA DE VIDA!!!
    Conxita

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracies Conxita, espero que aquesta vegada ja puguis rebre per correu l'avis dels nous post, nos continuaremos viendo, besos

      Elimina
  2. Júlia vull la teva cabana, quina meravella de casa vindré amb tú a llegir!!! per cert em recorda les revistes de decoració, em relaxo i miro tots els detalls, genial, et felicito guapa!!! Montse Villarrasa

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias Montse, yo soc una forofa de les revistes de decoració i de mica en mica vas fen cosas que et fant sentir molt be

      Elimina