dissabte, 20 de juliol del 2013

FELICITATS !!!

Ja som 1000



GRÀCIES!!!










Avui hem arribat a les 1000 entrades. 

 Gràcies per acompanyar-me, per seguir el meu bloc i  el de tots vosaltres

Gràcies per ser vosaltres i  per ajudar-me a ser jo.



Perquè l'amistat és el millor que hi ha, i vosaltres heu fet que aquesta paraula tingui sentit per a mi..  


Una amiga m'ha regalat aquest pastís, ella  intuïa que aquest cap de setmana arribaríem a les 1000 entrades i me l'ha fet per celebrar-lo amb tots vosaltres. 







Moltes gràcies a tots!!!




I parlant de pastissos, realment es fan meravelles





Què us sembla, jo no sé si és un bolso Channel o una meravella de pastís



                                        


I què em dieu d'aquest altre, són fantàstics. Gràcies Júlia per deixar-me aquestes fotos tens molt art fent aquests pastissos


Repeteixo...



1 comentari:

  1. Dicho y hecho, por aquí estoy cotilleando, lo que pasa es que no hablo catalán :(

    ResponElimina