dijous, 3 d’octubre del 2013

UNA TARDA DE SHOPPING



 Com us vaig comentar, us explicare la meva tarda de shopping entre bloggers.





Fa anys internet no era una cosa accessible per a tothom. I per això, per mi era impensable escriure a la xarxa, en el meu propi espai. La paraula "bloc" fins fa uns mesos m'era desconeguda, no  sabia  què significava. No obstant això, avui, no entenem el món sense ells o sense nosaltres: els blocaires.




El món de la moda, com moltes altres vessants, també s'ha vist envaït per aquest ja anomenat "fenomen blogger". Es un fenomen format per noies, nois, joves i grans, uns professionals i altres aficionats, interessats en tendències actuals, dissenyadors i d'estil, units per la passió per escriure sobre això.

Seducida per aquesta invitació d'una bona amiga



Vaig arribar al Pedralbes Centre (que segur que tots coneixeu)


Una de les entrades que ja prometia... 

Que bonic el detall de les plantes amb test blanc (com a mi m'agrada)


S'inicia la festa


Unes flors de benviguda i això que veiem en la tele el "photocall"...




Despres una copa de cava en “PLAISIRS DU VIN” a on tens per descobrir  Vins Nacionals e Internacionals.









Despres les bloggers van visitar les botigues i jo també però al meu ritme.





Vaig començar per  "Little and Cool Gourmet"


La  botiga,  va dirigida al món dels nadons i els nens petits, ofereix productes frescos, saludables i de qualitat.



La idea és que mentre els pares i els nens escullen els productes habituals de la botiga, tinguin un espai per esmorzar, berenar o menjar sa i ecològic.


 Els productes de Little and Cool Gourmet són cent per cent ecològics i amb una àmplia oferta sense gluten, sense lactosa o per 'vegans'.






Vaig visitar "CASA VIVA" que segur que tots coneixeu.









Un altra cosa que m'agrada molt del Pedralbes Centre son els petits racons que tens per seure, de cop necessitava apuntar-me un telèfon i fer una anotació i allà tenia aquest espai per fer-ho còmodament





Despres La meva amiga em va ensenyar  una botiga que realment va ser tot un descobriment es diu "FLOW"



   
   Tot el que vaig veure en aquesta botiga són productes totalment naturals.





Entre aquests, hi ha olis essencials (tenen un de taronja increible)





 I uns difusors d'aromes per fer  aromateràpia.  Fins hi tot tenen un petit humidificador per conectar a l'ordinador que ajuda a hidratar els ulls.  Els que portem lentillas ho agraïm molt






 També vaig trobar una part de papereria natural i innovadora, les llibretes eren una maravella.






    estris de bambú  per la cuina  







    Què  me'n dieu  d'aquestes peces per les nostres plantes.

    A més, Flow incorpora una selecció de roba 'Timeless', molt confortable  per sentir-se       be en qualsevol moment.


   

I ara un moment dolç.... entro a "PIRULAS"





    T'agraden les gominoles? O vols fer un regal especial? Busca en aquesta botiga





    Et poden muntar regals i detalls a mida ...


n'hi han sense greix, sense sucre, sense gluten ..., no pateixis si has de fer alguna dieta especial, perque podras gaudir d'aquestes dolços sense perdre gens de sabor ni textura.




Segueixo el passeig  a la botiga "de fumée"


Segons la seva publicitat són cigarretes electrònics suposen una opció molt més sana que el tabac, perquè aquests fan servir vapor






I vaig tornar a veure les "blogger provant  cigarrets


Be estic esgotada...no se si pendre'm un tè




O seure uns minuts en aquests fantastic silló per continuar veiem botigues



Les bloggers també descansan




Abans de pujar vaig passar per la floristeria, naturalment!!!



La floristeria anuncia la tardor




I tenia uns centres.... Per emportar-sels tots



Ja he descansat i pujo una planta més per veure d'altres botigues.





En aquesta planta hi han botigues de roba, de sabates....


I trobo "ZARA HOME" (la meva debilitat)


                                                   

                                           Quina taula!!!


     


I el llit? Jo m'estirava ara mateix entre els coixins...


    

Detalls com aquest tap per les ampolles, oi que és bonic?




       O aquestes caixes tan vistoses...




    
       Mil detalls per a la taula...






Un altra cosa que em va agradar molt va ser la decoració central de Pedralbes Centre i de les seves botigues






Mireu Flow  amb aquest ocellets de papiroflèxia, 



       

   I aquestes flors espectaculars a la botiga de roba






    A "Tous" vaig trobar a l'osset  gegant..







   
Les noies  continuaven visitant  botigues i jo també





    I a d'alt vaig trobar les meves dues passions: el cafè i la xocolata



Aquesta botiga la van inagurar fa poc ChocShop  és productora de la seva pròpia xocolata artesana i entre les seves propostes, apareixen bombons, jocs de xocolata i licors que poden fer les delícies dels gurmets.



 A més, ofereix un espai de taules per poder degustar cafès, infusions, cremes gelades o xocolates calents.


I al costat està la Nespresso



  

   Aqui m'esperava algú molt especial per fer un cafe


No li podia dir que no... I irremeiablement li vaig haver de dir  fins despres, havia  de veure les bloggers




Quina festassa! va ser una tarda inoblidable gràcies a Ratt, l'ànima d'aquest centre


Aqui et trobes agust, es relaxant te petits detalls que fan que una tarda de compres sigui especial, fan exposicions de fotografia, pintura etc

Parlant d’exposicions tot aquest mes d’octubre  podeu visitar l’exposició PANORAMIC  de Guillermo Castellvi Sayez, un altra excusa per fer un passeig pel Pedralbes (aqui us deixo una mostra)




O pots  escoltar o que t'escoltin




Amb la invitació de "si en saps toca'm"




Be,  se m'ha passat la tarda volant i s'ha fet de nit.


Surto al carrer i encara m'espera  una sorpresa 


     Un mercat ecològic ... I jo que no havia comprat res per  sopar!


 Vaig trobar de tot, fruita, formatges, embotits, ideal per fer un sopar lleuger amb aquests pans acabats de coure


Espero que us hagi agradat, jo sempre que vull comprar i no surtir estressada com acostuma a passar en els centres comercials, vaig al meu que és especial...



I per avui us deixo que m'estan esperant 




     Uii!! Me deixat una cosa, anar a la peluqueria "New Look" ja sabeu que per mi es molt        important. 



       Hauré de tornar a entrar. 



    
    George ho sento hauràs d'esperar!!!


     fins la propera setmana !!!  

      
    Potser farem manualitats...

43 comentaris:

  1. Ohh muy interesante

    feliz semana ^^

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias Elia por tu visita, espero verte mas veces, mil gracias

      Elimina
  2. Querida Julia, não conhecia esse Shopping. Sempre que vou a Barcelona visito um Outlet que existe perto, na Costa Brava, onde encontro excelentes produtos a muito bom preço.
    Um beijinho

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias por tu visita y te recomiendo en tu proxima vuelta a Barcelona pasar por el Centro, seguro que no te dejara indiferente

      Elimina
  3. agradecendo a visita no meu cantinho...trago meu carinho !!!!!!
    bjs

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias por tu visita y espero que me sigas visitando veras cosas bonitas

      Elimina
  4. OI JULIA!
    AGRADEÇO TUA VISITA, ACHEI MUITO INTERESSANTE ESTE PASSEIO DE VOCÊS E AS FOTOS ESTÃO LEGAIS.
    ABEÇS
    http://zilanicelia.blogspot.com.br/

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias por tu visita espero que continues visitandolo y que te lo pases muy bien en proximas visita

      Elimina
  5. Un post molt interessant i divertit,ha estat com si haguéssim vingut amb tú!!
    Gràcies per visitat el nostre blog.
    Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracies per la vostra visita i me n'alegro que serveixi per pasar una estona agradable

      Elimina
  6. Julia! HOLA!

    Ne puedo hablar (or write!) en espagnol; je parle français et anglais....gracias pour coming to see my photos! You are so kind and your blog is SO BEAUTIFUL, and I really love George Clooney!!

    Happy greetings to you in Spain (my father's family was from Spain!)

    Anita

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias Anita me alegro por tu visita y espero continuar viendote por el bloc

      Elimina
  7. Una tarde estupenda!! quiero ir a Piruleta y a la tienda de chocolate, mi debilidad

    besitos

    www.yoyomismaeirene.com

    ResponElimina
    Respostes
    1. Realmente fue fantastica espero que nos sigamos viendo y que slgun dia coincidamos tomando un chocolate

      Elimina
  8. A juzgar por las fotos, imagino que disfrutarías un montón.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si, realmente fue una tarde muy completa, gracias por tu visita, saludos

      Julia

      Elimina
  9. Nevermind the shopping... I 'll take George Clooney! And maybe a bright red piano! Great photos! Would have loved a day like that!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Realmente fue un dia fantastico, te invito en tu proxima visita a hacer esta visita que segurio que no te dejara indiferente

      Elimina
  10. Respostes
    1. Muchas gracias por tu visita, espero que continues visitandolo. Gracias

      Elimina
  11. Wunderbar liebe Julia.
    Danke für deinen Besuch und netten Kommentar.

    Liebe Grüße
    Angelika

    ResponElimina
  12. Muchas gracias por la visita y espero que nos digamos viendo

    ResponElimina
  13. That was a lot of stores, you had a
    nice day.
    Love/AnnaMaria

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si Ana Maria fue una tarde muy completa, gracias por tu visita

      Saludos

      Elimina
  14. ¡Me encanta mucho la visita virtual de todas estas tiendas maravillosas (tienes suerte de vivir en Barcelona) - y de Señor George!

    ¡Muchas gracias, Julia!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias Lola por tu visita y espero que slgun dia visites Barcelons

      Elimina
  15. Shoping é tudo de bom,amei ver estas lojas maravilhosas,um feliz Domingo,beijinhos

    ResponElimina
  16. Hola guapa!!! aqui estoy haciendote una visita,está muy entretenido tu blog.Bss apretaos!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias por tu visita, yo tambien disfrute visitango el tuyo

      Elimina
  17. Hola!moltes gracies per la teua visita!!!
    I gracies per atransportar-nos a esta "quedada" de bloggers i per fer aquest recorrit pel centre...es com si estavem ahi...ja veig que t' ho vas passar molt bé...;-).
    Besets!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'ho vaig passar genial, crec que s'haurien de fer trobades d'aquest tipus per compartir experiencies, gracies per tu vidita

      Elimina
  18. Hola Julia, ja veus que t'hem tornat la visita.
    Ja ens seguirem "veient".
    M'ha agradat aquest post, no he estat mai en aquest centre i m'has fet entrar ganes de anar-hi!!
    Petons

    Esther

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracies Marta i Esther estic encantada de la vostra visita, espero que ens continuem veient o en el teu o en el meu

      Elimina
  19. Una passejada molt maca Júlia però quan quedis amb el George recorda que t'acompanyi.

    Una abraçada

    TT

    ResponElimina
  20. Hola Julia:
    Me ha gustado mucho compartir ésta tarde de shopping contigo ,Barcelona tiene lugares preciosos !Gracias por tu visita a mi blog ! Sañudos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias a ti por tu visita, fue una tarde fantastica te invito a ello

      Elimina
  21. Me gusta tu blog , por aqui andaré haciéndote compañia, Si me pierdo todos mis allegados saben donde encontrarme...en Barcelona, ciudad a la quiero , donde recibi parte de mis pocos conocimientos , gracias por pasarte por mi blog...un besin

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias por tu visita y espero que te siga gustando lo que continuaré ensenyando de Barcelona

      Elimina
  22. El Georgeeeeeeeee jajaajaja guay Júlia!!!

    ResponElimina
  23. Que bien me ha venido esta entrada, no conozco este centro, mira por donde me o has traído a casa, sí que está genial, sobre todo sabiendo que hay zarahome, a mí también me encanta!
    Moltes gracies maca!!

    ResponElimina