dimarts, 11 de juny del 2013

Racons i detalls



Una gran familia....


                    






Benvolguda família avui 28 de maig inicio un nou camí per recorre ...

Us avanço una petita idea molt fresca i primaveral. Es   fàcil de fer, pots posar qualsevol  fruita, aqui  ho deixo a la vostra imaginació....

Com anireu veien m'agrada crear complements per a personalitzar casa meva.

Jo disfruto a lo grande, espero que les meves idees us facin

somiar i al mateix temps serveixi per donar solucions per tots vosaltres.

Espero que gaudiu  d'aquest blog



Júlia







3 comentaris:

  1. M'encanta aquest blog...... crec que ens anirà molt bé a les que no estem tant al dia... jajajaj. Ets un crack¡¡¡¡¡¡

    ResponElimina
  2. Vinga, Júlia, volem veure les teves propostes que segur que ens aniran molt i molt bé. Ho estem esperant en "candeletes".

    ResponElimina
  3. wow m'agrada moltttttttttttttttttt i molttttttttt!!!

    ResponElimina