dilluns, 9 de desembre del 2013

UN NADAL PER SOMIAR

Aqui us deixò  la meva postal de Nadal, be podria ser la casa del pare Noel, pero es un recull d'imatges d'altres blocs que segueixo i amb elles he volgut fer aquesta felicitació per tots vosaltres des  d'aquest racó


                                  


El simple fet d'escoltar com els flocs de neu colpegen la meva finestra arraulida al meu sofà amb una manta polar em fa pensar el bonic que és el Nadal. Una data especial on per un moment les persones ens deixem portar per la màgia. Qui tingui la sort de tenir nens a casa descobriran valors i nostàlgies ja oblidades en el transcurs dels anys. Aquesta alegria, aquest pessigolleig a l'estómac hauria d'estar sempre dins nostre, tal com quan érem uns nens. Et convido a que passis una estona agradable, i que per un moment aquesta infància et recorri com un lleu pessigolleig per tot el teu cos ... Benvingut a la nostra humil morada ...





                                                           

                            



                                     





                                      



                                           





                                   


                           Bon Nadal i Bones Festes 
                                 a tothom i els meus millors desitjos 
                                          a tots  els que us passeu per aquest racó! 

1 comentari: